PROMOCJA! Z kodem WRZESIEN15 odbierzesz 15% RABATU na wszystkie produkty! Podczas realizacji zakupu wpisz w koszyku kod WRZESIEN15.

Zwroty i reklamacje

ZWROTY I REKLAMACJE

Szczegóły ZWROTÓW i REKLAMACJI określa Regulamin Sklepu Internetowego ORTONEO.pl

 

ZWROTY

JAK I KIEDY ZGŁOSIĆ ZWROT PRODUKTU

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.

CO ZROBIĆ, ABY ZWRÓCIĆ PRODUKT?

  1. Wyślij do nas oświadczenie o odstąpieniu od umowy pisemnie na adres: Magazyn ORTONEO.pl ul.Młodzianowska 75 26-612 Radom lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: office@ortoneo.pl.

wzór formularza odstąpienia od umowy

  1. Odeślij do nas zwracany Produkt - na adres: Magazyn ORTONEO.pl ul.Młodzianowska 75 26-612 Radom.
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej uruchomimy procedurę zwrotu kosztów. Środki przelejemy na konto podane przez Ciebie w formularzu zwrotu.

 

REKLAMACJE

JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ PRODUKTU

Reklamacje przyjmujemy w formie pisemnej bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej. Przy zgłoszeniu reklamacji nie zapomnij podać swojego numeru zamówienia lub danych, które umożliwią nam Twoją identyfikację. Reklamacje i zwroty przyjmowane są mailowo na adres office@ortoneo.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny:

ORTONEO.pl

Młodzianowska 75

26-612 Radom

 

CZAS NA ROZPATRZENIE TWOJEJ REKLAMACJI

Sklep rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. Udzielenie odpowiedzi może nastąpi w takiej samej formie, w jakiej została złożona reklamacja. Pamiętaj, że zwrot pieniędzy możliwy jest tylko w przypadku spełnienia wszystkich warunków wymaganych w regulaminie.

 

CO MUSISZ ZROBIĆ, ABY OTRZYMAĆ ZWROT PIENIĘDZY?

Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, powinieneś odesłać nam opakowanie z produktem, dowód potwierdzający transakcję (paragon lub faktura) oraz wypełniony formularz zwrotu. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji pieniądze zostaną zwrócone przelewem na numer konta bankowego podany w formularzu zwrotu w ciągu 14 dni.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl